Dacă doriți să returnați comanda, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail la adresa info@mullerseeds.com. Vom fi bucuroși să vă informăm personal cu privire la aceste condiții. Transportul nu poate fi returnat fără consultare. Costurile de returnare sunt întotdeauna responsabilitatea cumpărătorului.
În toate cazurile de returnare:
Retururile pot fi trimise la următoarea adresă:
Muller Bloemzaden B.V.
Vennestraat 52 C
2161 LE Lisse
Toate detaliile referitoare la cumpărător/expeditor trebuie să fie scrise clar pe ambalaj. Odată ce pachetul este primit de către noi, suma netă a facturii (sau o parte din aceasta) va fi rambursată în contul dvs. bancar în termen de 14 zile.
PLÂNGERI:
În cazul în care, în ciuda grijii cuvenite, apar reclamații justificate, vânzătorul are opțiunea de a înlocui bunurile în totalitate sau parțial sau să fie rambursate.
Răspunderea vânzătorului nu depășește valoarea netă a facturii pentru bunuri.
Cumpărătorul trebuie să prezinte ambalajul original (cu tot cu numărul de lot).
DAUNE, ÎNTÂRZIERI SAU PIERDERI
În cazul în care comanda este deteriorată, întârziată sau pierdută în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil (maxim 14 zile). Cu toate acestea, vânzătorul nu poate fi niciodată tras la răspundere pentru orice deteriorare sau pierdere în timpul transportului.